PET PEPELK V SEDMEM RAZREDU

Učenci 7. razreda so bili pred počitnicami pri urah slovenščine zelo igralsko usmerjeni. Samostojno so pripravili gledališko igro na podlagi odlomka Pet pepelk avtorja Žarka Petana za učitelje. Ne samo da so se izkazali v vlogi igralcev, tudi kot režiserji,...

Tehniški dan – PUST

V duhu tradicije in z roko v roki smo začeli petkov tehniški dan.  Škoromati iz Podgrada in Hrušice so obiskali učence naše šole in jim predstavili zgodovino delovanja škoromatov in maske, ki zaznamujejo ne samo bistriško, temveč tudi slovensko kulturno dediščino. ...

Teden pisanja z roko

Na naši šoli že nekaj let sodelujemo v projektu Radi pišemo z roko. Dejavnosti, ki so povezane z vsebino pisanja letošnje teme Zapisi časa o nas, smo pričeli že v mesecu decembru, ko smo razobesili plakate po šoli in spoznali ambasadorje Tedna pisanja z roko. Vse ure...

Kulturni dan

V petek, 26.1., smo se učenci predmetne stopnje odpravili v Vipavsko dolino. Prva postaja je bila v Ajdovščini, kjer smo si v Dvorani prve slovenske vlade ogledali predstavo Mali Princ, ki so jo zaigrali učenci Osnovne šole Danila Lokarja od 6. do 9. razreda. Povedali...

Obisk na naši šoli

Od ponedeljka, 22.1.2024, do srede, 24.1.2024, gosti naša šola dva učitelja iz vzhodne Avstrije. Natalie in Martina Schrodla, ki sta na sledenju na delu oz. job shadowingu, kar pomeni, da spremljata učni proces in se ga tudi aktivno udeležujeta. Prisotna sta na urah...

PRAZNIČNI BAZAR

V soboto, 9. decembra se je odvil že sedmi Praznični bazar, ki je presegel vsa pričakovanja. Ljudje so se trli med stojnicami, ki so bile bogato obložene z izdelki lokalnih ustvarjalcev in pridelovalcev, prav tako smo na bazarju lahko videli in kupili izdelke, ki so...

Tehniški dan v tovarni Lesonit

V ponedeljek, 27.11.. smo se šestošolci odpravili v Ilirsko Bistrico v tovarnko Lesonit. Z nami se je odpravila naša razredničakra učiteljica špela ter učiteljica Tatjana. Ko smo prispeli, se nam je najprej predstavil pomočnik tehničnega direktorja v Lesonitu, g....

Ustvarjanje izdelkov za novoletni bazar

V petek, 24. 11. 2023, smo se učenci od 6. do 9. razreda lotili ustvarjanja izdelkov za novoletni bazar. Nekateri smo risali, drugi šivali, tretji ustvarjali adventne venčke. S pomočjo tistih, ki so delali v delavnici, so nastale številne lepe lesene hišice ter veliko...

Tehniški dan v podjetju DAIBO

V torek, 21.11.2023, smo učenci 7. razreda odšli v podjetje DAIBO. tam so nam povedali veliko o različnih vrstah filtrov in pene.k Odšli smo tudi v proizvodnjo, kjer smo si lahko sami izdelali obeske za ključe različnih oblik. Na koncu so nam prijazni delavci ponudili...

Tradicionalni slovenski zajtrk

Na sveže sončno jutro je simpatična čebelica po imenu Maja, vihrala nad zelenimi travniki v iskanju sijočih cvetlic. Njena misija je bila jasna - to je nabiranje sočnega nektarja, iz katerega bo nastal najslajši med za Tradicionalni slovenski zajtrk. Maja in ostale...

Ali premalo spim zaradi interneta?

V petek, 10. novembra 2023 je potekala spletna interaktivna predstava za osnovnošolce »Ali premalo spim zaradi interneta?«. Predstavo smo si ogledali učenci od 6. do 9. razreda.  https://www.youtube.com/watch?v=p49hkPFMnr8

2. planinski izlet

V soboto, 11. 11. 2023, smo se v sklopu akcije Mlad bistr'ški planinc odpravili na drugi planinski izlet. Tokrat smo se odpravili po krožni Tigrovski poti. Pohod smo začeli v vasici Ocizla. Razgibana pot nas je vodila po čudoviti kraški naravi. Večkrat smo morali...

Obisk kmetije Volk

Tretješolci smo pred počitnicami obiskali kmetijo Volk. Nekaj utrinkov.....

Šolski izlet v Kobarid

ŠOLSKI IZLET V KOBARID Na tih, deževen dan smo se devetošolci odpravili raziskovati Posočje. V družbi devetošolcev iz šole Dragotina Ketteja smo si najprej ogledali samostan v Kostanjevici, ter knjižnico, v kateri je ponazorjena vsa duhovna in jezikovna dediščina...

Halloween

Zadnji dan pred jesenskimi počitnicami, smo z učenci prvega triletja v okviru pouka angleščine praznovali noč čarovnic (Halloween). Našemili smo se v strašne kostume, poslušali strašne zgodbice, veselo strašili po šoli in imeli tudi plesno zabavo.

Obisk kmetije Slavec v Knežaku

V sredo, 25. 10. 2023, smo se z drugošolci odpravili na kmetijo Slavec v Knežak. Ob prihodu nas je pričakal lastnik kmetije Gregor Slavec. Najprej smo se sprehodili po bližnji okolici, srečali tri srnice, se pogovorili o zdravilnih rastlinah in o pomenu ohranjanja...

Obisk kmetije Miše v Sabonjah

V sredo, 25. oktobra 2023, smo učenci 1. razreda obiskali kmetijo Miše v Sabonjah. Najprej smo si ogledali krave, koze, kokoši in prašičke. Najbolj nam je bila všeč mala koza Rozi, ki smo jo na povodcu odpeljali na sprehod.   Skupaj smo prebrali jabolka in...

ODLIČNI NA PLESNEM TEKMOVANJU

Učenci 1. triletja smo mesec september obarvali s plesnimi koraki - prijavili smo se na plesno tekmovanje, ki so ga organizirali Plesno mesto, skupina Čuki in turistična agencija Relax. Ob zvokih "Gusarja Reksija" smo se naučili zabavne koreografije. Osvojili smo...

Gradec

V soboto, ob 4.30 zjutraj smo se zbudili in se odpravili na izlet. Ob 5.30 smo se dobili pred trgovino Tuš Kea, ter se odpeljali v Ilirsko Bistrico. Avtobus smo počakali pri Domu na Vidmu. Ob šestih smo se odpeljali iz Ilirske Bistrice. Po dolgi vožnji smo naredili...

Vremščica

V ponedeljek, 9. 10. 2023, smo se učenci od 1. do 5. razreda odpravili na pohod na Vremščico (1027 mnv). Do izhodišča (Volče) smo se odpravili z dvema avtobusoma. Športni dan smo začeli dobre volje in v dobrem tempu. Ves trud je bil poplačan, ko nas je vrh pozdravil z...

Snežnik

Oktobrske sončne žarke smo izkoristili za spektakularen športni dan. S primerno pohodno opremo smo se skupaj z učenci od 6. do 9. razreda odpravili na Snežnik - ponos našega okoliša. Raznolika pot nas je očarala z jesensko barvitostjo in soncem na vsakem koraku. Z...

1. letošnji pohod v okviru planinskega krožka

V soboto, 7. 10. 2023 smo se v okviru planinskega krožka (PD Snežnik Ilirska Bistrica) in akcije Mlad bistr'ški planinc odpravili na Polhograjsko Goro, znano tudi kot Sveti Lovrenc (824 mnv). Imeli smo se odlično! učiteljica Špela Tomšič

Izlet v Trst

27.9.2023 smo se učenci šestega, sedmega, osmega in devetega razreda odpravili v Trst. Pot ni bila dolga, na Kozini sta na avtobus vstopili vodički, ki sta nas popeljali skozi celoten Trst. V Trstu smo si ogledali slovensko knjigarno, zaklonišče, ki je delovalo med...

Kros

V torek, 3.10.2023, se je na Hribu svobode odvil tradicionalni občinski kros vseh 7 šol občine Ilirske Bistrice. Udeležila se ga je tudi naša šola. Z nastopom naših učencev smo zelo zadovoljni, saj so nekateri dosegli zavidljivo dobre rezultate. Vrhunsko delo so...

Obisk Lipkota

V ponedeljek, 2. oktobra, je na našo šolo prišel Lipko, maskota Košarkaške zveze Slovenija. Z učenci od 1. do 4. razreda je izvajal razne zanimive dejavnosti.

Prvi kino večer

29.9.2023 smo devetošolci organizirali prvi kino večer za vso šolo. Pričel se je ob 17.30h. Takrat so si učenci lahko kupili pijačo in prigrizke. Ko so se vsi zbrali, so se učenci od 6. do 9. razreda razvrstili v učilnico angleščine ali v učilnico zgodovine, najmlajši...

Ogled glasbene predstave

Učenci prvega triletja smo si v četrtek, 14. septembra, v Domu na Vidmu ogledali glasbeno predstavo ZVOKI S SEVERA. Spoznali so življenje in delo skladatelja Jeana Sibeliusa. Zelo so uživali.

Obisk kužka Pazi

V četrtek, 7. septembra, je učence 1. triletja obiskal kuža Pazi... Skupaj so ponovili pravila obnašanja v prometu, vadili so varno prečkanje ceste in na koncu tudi eno zapeli.

PRVI ŠOLSKI DAN

V petek, 1. 9. 2023, so se učenci po dolgih počitnicah vrnili v šolske klopi. Sedem prvošolcev je prvič vstopilo skozi velika šolska vrata. Najprej jim je razredničarka nadela rumene rutke. Potem so si skupaj ogledali garderobne omarice, se preobuli v copate in...

Prvi šolski dan

Poletje se postopoma zaključuje in šolski zvonec se bo ponovno oglasil tudi v naši šoli. Novo šolsko leto začenjamo v petek, 1.9.2023, po ustaljenem urniku, se pravi ob 7.35. Otroci naj s seboj prinesejo copate, šolsko torbo s potrebščinami in dobro...

Vodne igre

Zadnji šolski dan smo se zelo zabavali. Nekaj utrinkov v spodnji galeriji.

Obeležitev stoletnice smrti Toma Šorlija

Tudi naša šola je sodelovala na obeležitvi stoletnice smrti Toma Šorlija. Nastopali so mladinski zbor ter prvošolčki. Naš učitelj Aljaž Štrancar pa je pripravil zgibanko in govor o njegovem življenju. Nekaj utrinkov s proslave:...

Valeta generacije 2008

https://photos.app.goo.gl/L8AvHjygStQn9ka46 VIDEO https://video.arnes.si/watch/kxjnpsyj8ffz

IGRE BREZ MEJA – 19. 6. 2023

Nekaj utrinkov na spodnji povezavi: https://photos.app.goo.gl/bWkQXZxKGNwLX7GZ9 Hvala vsem sponznorjem, ki ste prispevali nagrade za srečelov.

Spominski pohod Podbeže, 14. junij 2023

NAGOVOR: Pozdravljam vse, ki ste se danes zbrali v Podbežah. Počastili bomo spomin na 24 nedolžnih fantov in mož, ki so na tem mestu tragično izgubili svoja življenja pred 79 leti, in vse druge nedolžne žrtve 2. svetovne vojne. Med drugo svetovno vojno, leta 1944, je...

Erasmus+ mobilnost v Estoniji

Sedem učencev 7. razreda in tri učiteljice so v nedeljo, 28.5. 2023, odpotovali zgodaj zjutraj iz Podgrada proti Estoniji. V poznih popoldanskih urah so dosegli cilj svojega potovanja - to je bilo mesto Valga na skrajnem jugu Estonije, v bližini katerega se nahaja...

Tekmovanje med dvema ognjema

V sredo se je v Ilirski Bistrici odvilo občinsko tekmovanje v igri za mlajše osnovnošolce med dvema ognjema. Gre  za 4. in 5. razrede. Naši Podgrajci so potrudili po najboljših močeh, se borili do konca in osvojili 4.mesto. Čestitamo učencem za trud in jim želimo čim...

Učenke iz kmetijskega krožka sodelovale na Paradi učenja

V sredo 24.maja je v Postojni potekala Parada učenja v organizaciji Zavoda znanje Postojna. Udeležile so se jo učenke kmetijskega krožka naše šole. Na stojnici so imele sadike paradižnikov in paprik, sveže pečene muffine,biškote, šolske kunce in enodnevne piščance....

Atletsko tekmovanje v Kopru

V ponedeljek, 22.5.2023 se je 7 učencev naše šole udeležilo atletskega tekmovanja na stadionu Bonifika v Kopru. Področnega tekmovanja se je udeležilo čez 200 učencev osnovnih šol vse od Kopra do Vrhnike. Učenci so lahko uveljavljali svoje sposobnosti le v eni...

Občinsko tekmovanje v odbojki

V petek, 19.5.2023 se je na OŠ Antona Žnideršiča odvilo občinsko tekmovanje v odbojki. Ob izjemno borbeni igri naših učencev se je tekmovanje zaključilo z zmagami v predtekmovanju in vrhunsko zaključenim finalom. Učenci so po napeti igri z OŠ Knežak zasluženo osvojili...

Preverjanje znanja prve pomoči učencev osnovnih šol

V okviru programa »Samo eno življenje imaš« na osnovnih šolah potekajo interesne dejavnosti, krožki Rdečega križa, z namenom širjenja znanja prve pomoči med mladimi. Učence mentorji učijo osnovnih ukrepov prve pomoči. Učenci se učijo teoretičnih osnov prve pomoči in...

Rezultati zbiralne akcije odpadnega papirja

V mesecu aprilu smo uspešno izpeljali zbiralno akcijo odpadnega papirja. Ponovno smo dokazali, da skupaj zmoremo skrbeti za boljši svet –  zbrali smo kar 6. 100 kg odpadnega papirja. Podelili smo nagrade za prva tri mesta, ki so jih dosegli naslednji učenci:...

Obisk Slovenskega šolskega muzeja

Učenci 1. triletja so si v četrtek, 20. aprila, ogledali Slovenski šolski muzej v Ljubljani. Udeležili so se tudi učne ure naših prababic in pradedkov iz leta 1865. Pri uri lepega vedenja so spoznali, kako so se morali otroci pred več kot sto leti obnašati v šoli ter...

Donacija Tosame

Tosama praznuje 100-letnico ustanovitve podjetja in ob tej priložnosti želijo sredstva, namenjena za njihovo praznovanje, porabiti kar se da koristno. Med 100-timi šolami je bila izbrana tudi OŠ Rudolfa Ukoviča Podgrad. V okviru projekta "ZA zdravje žensk" (spletna...

Regijsko tekmovanje iz znanja kemije

V soboto, 25. marca 2023, je na OŠ Rudija Ukoviča Podgrad potekalo regijsko tekmovanje iz znanja kemije. Na šolskem tekmovanju, ki je bilo 16. januarja 2023 organizirano na 438 osnovnih šolah, je sodelovalo skupno 6556 tekmovalcev. Priznanje za sodelovanje je osvojilo...

Obisk g. Karla Vičiča v 2.. in 3. razredu

V torek, 4. 4., nas je obiskal g. Karlo Vičič in nam pripovedoval o tem, kako je bilo nekoč v šoli. Bili smo zelo radovedni in mu postavili veliko vprašanj, na katera nam je z veseljem odgovoril. Pokazal nam je tudi nekaj šolskih potrebščin, ki jih je uporabljal v...

VELIKONOČNA RAZSTAVA NA GRADU PREM

Vabimo vas, da si ogledate VELIKONOČNO RAZSTAVO NA GRADU PREM, kjer so razstavljeni tudi izdelki naših učencev in vrtčevih otrok.

Velikonočno ustvarjanje

Velikonočni izdelki nekaterih učencev 6. in 7. razreda, ki so jih izdelali pri pouku Tehnike in tehnologije. Izdelki učencev 1., 2. in 3. razreda, ki so jih pridno izdelovali na tehniškem dnevu. [ngg src="galleries" ids="92"...

Bistra

V Bistro, 7.3.2023, smo odšli na ogled tehniškega muzeja. V tehniškem muzeju smo videli stare avte, poslušali predavanje o Nikoli Tesli in o izumu elektrike ter ogledali, kaj vse lahko naredimo iz lesa. Najbolj zabaven del je bil ogled starih avtomobilov. Res je bilo...

Državno tekmovanje 12. Slovenska glasbena olimpijada

V soboto, 4. marca 2023, je potekalo Državno tekmovanje 12. Slovenska glasbena olimpijada. Tekmovanja se je pod mentorstvom učiteljice glasbene umetnosti Damjane Kinkela udeležil naš učenec Ivan Novaković iz 7. razreda in osvojil bronasto priznanje. Poleg pisnega dela...

Igre na snegu

V sredo, po pustu, so se učenci od 1. do 4. razreda ter 7. razred zabavali na Sviščakih. https://photos.app.goo.gl/34seBj99Xi8Uf9Er9

Pust na naši šoli

Nekaj utrinkov..... https://photos.app.goo.gl/vafRvvmZqCkHvrv4A

Smučanje v Kranjski Gori

Učenci petega in šestega razreda smo se zadnji teden v januarju odpravili v Kranjsko Goro. Vožnja do tja je bila utrujajoča, a smo srečno prispeli. Vsak dan smo hodili na smučišče, kjer smo imeli tečaj smučanja. Po smučanju smo imeli veliko različnih dejavnosti....

Naravoslovni dan Od zrna do kruha

Učenci 1. razreda so danes postali peki. Ob zanimivem vodenju ga. Tamare Urbančič so spoznavali različne vrste žit, žetev, mletje žit in različne moke. Z velikim navdušenjem so spremljali postopek, kako zamesimo kruh in se tudi sami preizkusili. Navdušeni so bili nad...

Pokljuka

V četrtek, 5. 1., smo se učenci od 6. do 9. razreda odpravili na Pokljuko, da spodbudimo naše biatlonke na svetovnem prvenstvu. Vožnja je bila dolga, a smo si jo krajšali s petjem in pogovori s sošolci. Na Pokljuki smo v šotoru najprej pomalicali, nato si ogledali...

Novoletni bazar

V soboto popoldne smo po dolgem času ponovno izpeljali novoletni bazar. Plac v Podgradu je ponovno zaživel in kljub slabemu vremenu vseeno dosegel nemalo obiskovalcev.  Dogajanje so popestrile učenke iz 6.razreda s plesno točko, Ajda pa nas je očarala s čudovito...

Tehniški dan o krožnem gospodarstvu

V četrtek, 10. novembra, je na šoli potekal tehniški dan o krožnem gospodarstvu. Učencem 6. do 9. razreda so se na delavnicah pridružili tudi učenci OŠ Rudija Mahniča – Brkinca Pregarje. Na prvi delavnici so učenci spoznavali materiale, iz katerih so izdelki, in...

IZLET V BRUSELJ,  STRASBURG IN LUKSEMBURG

V soboto popoldne smo se zbrali pred šolo si razdelili šolske majice in se odpravili na dolgo, dvajseturno vožnjo z avtobusom proti Bruslju. V Postojni smo pobrali še učence gozdarske in zdravstvene srednje šole. Ko smo prečkali avstrijsko mejo, smo pričeli s kratkimi...

Tradicionalni slovenski zajtrk

Tudi letos smo na današnji dan, na tretji petek v novembru, obeležili Dan slovenske hrane in spremljajoči Tradicionalni slovenski zajtrk (TSZ). Slogan letošnjega TSZ je: »Zajtrk z mlekom – super dan!«. Pravijo, da se po jutru dan pozna, po zajtrku...

Občinsko športno tekmovanje v nogometu

V sredo 9.11.2022 je v športni dvorani OŠ Antona Žnideršiča potekalo občinsko tekmovanje v nogometu. Učenci naše šole so prikazali odlično predstavo in z borbenostjo ter ekipnim duhom zasedli odlično 2. mesto. Prvi dvoboj smo odigrali proti ekipi OŠ Dragotina...

Tretješolci in Halloween

Tretješolci so se pri pouku angleščine prelevili v simpatične pošasti iz sveta Halloween in zadnji dan pred jesenskimi počitnicami veselo strašili po naši šoli.

Pohod na Slavnik

V petek 21.10. smo v sklopu športnega dne izvedli pohod na Slavnik. Udeležilo se ga je 65 učencev in učenk od 4. do 9. razreda. Učenci so si po svojih sposobnostih izbrali tempo hoje, omembe vredno je tudi to, da so 4 učenci pritekli na vrh v pičlih 55 minutah....

Obisk kmetije Slavec

V četrtek, 21. 10. 2022, smo se drugošolci odpravili na kmetijo Slavec v Knežak. Videli smo dva psa, jahali smo osličke, igrali smo se z ovčko Lili. Na pašniku so se pasle krave, koze, oslički in ena ovčka. Lahko smo jih pobožali in jim dali jesti. V učnem čebelnjaku...

Naravoslovni dan na kmetiji Miše

V petek, 14. oktobra 2022 smo se učenci 1. razreda skupaj z učiteljicama Martino in Tamaro odpravili na naravoslovni dan v Sabonje. Gospod Miše nas je naprej popeljal v preteklost in nam pokazal različne stare predmete. Potem smo se odpravili v sadovnjak in poprijeli...

Tolkala v orkestru

V sredo, 12. oktobra 2022, smo imeli učenci od 6. do 9 razreda kulturni dan. Zjutraj smo normalno prišli v šolo in se z avtobusom odpravili v Ljubljano. Ko smo prispeli v Ljubljano, smo v Cankarjevem domu pojedli malico. Nato smo si še podrobneje ogledali Cankarjev...

PISATELJICI NA NAŠI ŠOLI

Šestošolki Zoja Ceglar in Brina Cek sta pred kratkim napisali svoj prvenec z naslovom KLJUČ DO ŽIVLJENJA. Knjiga je zelo zanimiva in napeta, saj govori o dveh mladih puncah, ki pomagata prijateljici pri iskanju izgubljene osebe. Knjiga je nastala z namenom, da se kdaj...

Občinski kros

Po dolgem času je potekal občinski kros na Hribu svobode v Ilirski Bistrici, katerega so se udeležili tudi naši učenci. Prinesli so kar 4 medalje - dve zlati, eno srebrno in eno bronasto. Vsem čestitamo za sodelovanje in dobro pripravljenost....

Prilagajanje na vodo (1.r.) in tečaj plavanja (3.r.)

Učenci 1. in 2. razreda smo se v tednu od 26. 9. do 30. 9. 2022 odpravili v Žusterno. Skupaj z vaditelji plavanja smo pridobili veliko novih znanj. Med tednom so se nam pridružili tudi učenci 6. in 7. razreda, ki so imeli preverjanje plavanja. Imeli smo se zelo...

Obeležitev mednarodnega dneva demokracije, 15. 9.

Leto 2022 je v Sloveniji supervolilno leto. Polnoletni državljani Slovenije, državljani EU (s prijavljenim prebivališčem v RS) in tujci, državljani tretjih držav (s prijavljenim stalnim prebivališčem v RS) so že izbrali predstavnike v parlament na državnozborskih...

Zagreb

Zgodaj zjutraj smo z avtobusom odšli izpred šole. Na avtobusu smo se zelo zabavali in prepevali. Podolgi vožnji smo končno prispeli v glavno mesto Hrvaške, Zagreb. V parku smo pomalicali in odšli naogled mesta. Najprej smo si šli ogledati Botanični vrt, tam smo videli...

Obisk pri županu

Gospod župan Emil Rojc je povabil na sprejem otroke, ki so bili zelo uspešni v osnovnošolskem izobraževanju. Ponosni smo, da so našo šolo zastopali trije učenci, to so Nika Brentin, Martin Urh in Rok Padovan. Učenci, le tako naprej! Maja Štembergar Prosen,...

Obisk v Makedoniji

Ta teden sodeluje naša šola v Erasmus izmenjavi učencev v Makedoniji skupaj z učenci iz Romunije, Češke in Makedonije. V nedeljo amo v Skopje prilezeli iz Zagrebškega letališča. Ob prihodu v Skopje smo se razpakirali in z najboljšo vodičko, učiteljico Tjašo, imeli...

MEDNARODNO KLAVIRSKO TEKMOVANJE

Med 27. in 30. 5. 2022 je v kraju imenovanem Radlje ob Dravi potekalo 11. Mednarodno koroško klavirsko tekmovanje. V petek, 27. maja, sem se z družino odpeljal na dvourno vožnjo do kraja, kjer sem prvič nastopil v vlogi tekmovalca na tako pomembnem tekmovanju. V...

Zborovski bum

Otroški in mladinski pevski zbor naše šole sta se včeraj odlično predstavila na območnem zborovskem Bumu v Ilirski Bistrici. Združeno je zapelo 13 otroških in mladinskih pevskih zborov s šestimi zborovodkinjami. Pod dirigentskim vodstvom Sare Česnik, Elene Sedmak in...

Občinsko tekmovanje v odbojki

Občinskega tekmovanja v odbojki-mešane ekipe v Ilirski Bistrici se je udeležilo 7 šol iz občine. Naši učenci so dosegli odlično 3.mesto

Zlato priznanje iz fizike

V soboto, 14. 5. 2022, se je učenec naše šole Martin Urh udeležil državnega tekmovanja v znanju fizike za Stefanova priznanja, kjer je osvojil ZLATO priznanje. Iskrene čestitke! Mentorica Sara Tavić

Pohod v Podbeže

V sredo, 18. 5. 2022,  smo se podali na pohod v Podbeže in pred spomenikom počastili  spomin na 24 nedolžnih fantov in mož, ki so na tistem mestu tragično izgubili svoja življenja pred 78 leti.

Občinsko tekmovanje – Kaj veš o prometu?

18.5. se je naša šola udeležila občinskega tekmovanja “Kaj veš o prometu?” , ki je potekalo v Knežaku. Z eno ekipo učencev od 5-7 razreda (Klara Kokalj, Uma Ceglar, Domen Jagodnik in Max Žgavc) smo osvojili odlično 4.mesto. Učenci pa so se po tekmovanju tudi peljali s...

KOLESAR NAJ BO

14.5. in 15.5. sva se s prijateljem Juretom Maglica udeležila kolesarskega tekmovanja. Nekaj dni poprej sva po spletu oddala in plačala prijavnici za tekmovanje, na katerega je bilo prijavljenih kar 233 tekmovalcev. Izbrala sva si kategorijo Enduro 4fun. Celotna...

RASTEM S KNJIGO

Pod okriljem nacionalnega projekta Rastem s knjigo smo učenci 7. razreda in učiteljica slovenščine obiskali splošno knjižnico v Ilirski Bistrici. Najprej nam je knjižničarka predstavila nastanek in zgodovino knjižnic, nekoč čitalnic, na Slovenskem. Nato smo reševali...

Pomoč za ukrajinske družine

Na naši šoli in v vrtcu smo v preteklih dveh tednih zbirali pomoč za ukrajinske družine, ki prihajajo k nam. Učenci 3. in 4. razreda so s šolskimi potrebščinami opremili svoja nova ukrajinska sošolca.V šoli in vrtcu smo zbirali tudi hrano, higienske pripomočke in prvo...

Obisk v Franciji

Ta teden sodeluje naša šola v Erasmus izmenjavi učencev v kraju Monségur v Franciji skupaj z učenci iz Romunije, Češke in Makedonije. DAN Dopoldne so štirje naši učenci suvereno predstavili šolo, Podgrad in Slovenijo. Še prej je učence in mentorice pozdravil ravnatelj...

VIA FRANCIJA

V nedeljo, 10.4., se štirje učenci in dve učiteljici odpravljajo v Francijo preko programa ERASMUS +, kjer se bodo srečali tudi z učenci in učitelji S. Makedonije, Češke in Romunije. Obisk bo nudil priložnost neformalnega in priložnostnega učenja v kontekstu...

Kulturni dan – Grajski pobeg in ogled Kettejeve spominske sobe

V ponedeljek, 4. 4., smo se višješolci odpravili na grad Prem. Tam smo se razdelili v dve skupini. Prva skupina je odšla v rojstno hišo Dragotina Ketteja, kjer smo pobliže spoznali našega premalo cenjenega predstavnika moderne.Ta čas je druga skupina odšla...

Obisk Planice

Tudi v letošnjem šolskem letu je zavarovalnica Triglav peljala učence slovenskih šol na ogled poletov v Planico. V četrtek, 24 .3., ob 5.45 zjutraj smo se z avtobusom odpravili v dolino pod Poncami. Uživali smo v ogledu treninga, a so na žalost prestavili...

(Visited 3.079 times, 1 visits today)